Strona wykorzystuje pliki Cookie.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień Cookie w przeglądarce odwiedzając Polityka Prywatności.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki

Jak działa assistance?

Jak działa assistance?

Allianz Partners zapewnia pomoc i wsparcie osobom potrzebującym. Naszym zadaniem jest nie tylko organizacja usług, ale zwłaszcza kompleksowa  opieka nad klientem i koordynacja sprawy od początku do szczęśliwego zakończenia. Naszym klientom oferujemy bezpieczeństwo
i wsparcie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Jak przebiega proces obsługi zgłoszenia:

Jak przebiega proces obsługi zgłoszenia:

  • Klient wykonuje telefon do Centrum Operacyjnego

  • Dyżurujący koordynator dokonuje weryfikacji i zbiera informacje na temat zaistniałego zdarzenia

  • Koordynator wyszukuje właściwego usługodawcę i przekazuje zlecenie

  • Klient dostaje informację (telefonicznie lub przez wiadomość sms) , kiedy nasz specjalista dotrze na miejsce zdarzenia.

  • Usługodawca wykonuje powierzone mu zadanie. Usługa dla naszych klientów wykonywana jest bezgotówkowo.

  • W razie konieczności klient przesyła rachunki do Działu Likwidacji Szkód.

  • Losowo wybrana grupa klientów, którym udzieliliśmy pomocy bierze udział w ankiecie jakościowej.